måndag 26 januari 2015

Något försvinner något annat tillkommer....

Det som var så vitt och vackert för någon dag sen är nu nästan borta, dvs snön töar bort fort här i ösregnet......
Och min lilla fina lykta.........
är det inte mycket kvar av.

Vad har jag hittat på idag då? Med hjälp av äldste sonen har jag lyckats installera
Tycker ofta det är så trista program på tv så jag ska prova på detta. Gratis 1 månad , sen avslutar man när man vill. 89 kr/mån. Provtestar fn en gammal goding, Jönssonligan. Antar att de flesta andra filmer är på engelska utan text. Får väl testa om jag förstår allt. Annars är det ju ett bra tillfälle att förbättra sina glosor!
Någon som har testat?

Har man gott om tid som jag har kan man ju alltid kolla Youtube och Galenskaparna. Satt här och gapskrattade för mig själv när jag såg Sysselsättningsförmedlingen  Klicka HÄR



2 kommentarer:

  1. Det är lika här med väder och vind . . . .
    Man får vara glad att inte det vädret drabbar oss som nu pågår i NewYork.
    De där 'galenskaparna' var sannerligen helt galna, hi hi hi . . .

    Må väl/ Eva

    SvaraRadera
  2. Tänkte också gå ut en kväll och göra en snölykta men här blåste så, hade inte brunnit så länge. Vi har snö kvar med en strålande sol och fågelkvitter...inte dumt alls. Hoppas din förkylning har stuckit sin kos och att du mår bättre.
    Kramizar

    SvaraRadera