torsdag 20 november 2014

Lite julfunderingar....

Tog en liten promenad runt i vårt område som alltid är så fint. Tackar styrelsen för bra förvaltning Vi har precis fått klart våra nya uteplanteringar. Jättefina!
Nu har vi valt årets julvärd. Ett mycket krävande jobb för alla har väl synpunkter på vem blev det och varför, kommer julstämning att kunna förmedlas, lyckas han/hon tända ljuset mm. Och vad tror ni om Dorsin
Jag har aldrig sett honom i någon "allvarlig mer seriös " rolltolkning. Nu före jag sett honom på självaste julafton så är han bara Ove i Solsidan för mig.......onekligen ett spännande val.......



Oj nu ser jag att kl närmar sig 20.00 och jag får sluta  julfundera för ikväll För nu är det dags för favoritprogrammet igen.....dvs Bytt är bytt i TV4

Hej så länge och trevlig kväll önskas från Lyan

4 kommentarer:

  1. Dorsin på julaftonen, jo men det funkar nog. Hustrun sitter och kollar Bytt är bytt.

    SvaraRadera
  2. Så bra det verkar där Du bor Maj. Det är väl roligt när man är nöjd då får man ju ännu mera lust att fixa till själv också.
    Om Owe håller sig i schack bliver nog det bra också, det är ju en kunnig person,
    men det får ju inte vara hur spralligt som helst. Såg att hans svärmor hade sagt åt
    honom att tacka nej. Men jag håller tummarna för honom Natti,natti Hasjan

    SvaraRadera
  3. Han klarar säkert det värdskapet bra, tror jag. Förhoppningsvis kan han vara både allvarlig och rolig. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Maj, jag vet inte så mkt om Dorsin, eller rättare inget alls, men har ju sett honom.
    Tittar inte så mycket på Tv, läser böcker mer i den mörka årstiden.
    Men nu har vi varit utan tele - dator i över en vecka, mkt frustrerande, grrrrrrrrrrr . . .
    Nu åter till yttervärlden, *fniss* många inlägg att läsa ifatt.
    Ha det bra/ Eva

    SvaraRadera