fredag 1 augusti 2014

Och vinnarna är........

Jag älskar lotter och lotterier....tycker det är så spännande! För plötsligt kan det ju hända som de skriver på trisslotterna.
Nu har jag dragit vinnarna i mitt lilla lotteri och jag fick hjälp vid lottdragningen, så allt har gott rätt till.
Assistenten tog sitt uppdrag på allvar (Fias mormors bror).....
FÖRSTA PRIS , duken gick till.....

NETTE CECILIA LÄNK till hennes blogg HÄR

ANDRA PRIS, 6 st servettringar gick till GUNNEL  Länk till hennes blogg HÄR


GRATTIS till vinnarna (vg meddela postadress) och till er andra "bättre lycka nästa utlottning"

Trevlig helg önskas från Lyan

3 kommentarer:

  1. Så glad jag blev! Tusen tack! Det passar så bra eftersom jag snart fyller år och då kan jag använda servettringarna. Min adress är G. Moberg, Granvägen 39, 26532 Åstorp. Hoppas du har det skönt i värmen

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till vinnarna! Och tack för utlottningen... hoppas på vinst nästa gång :)

    SvaraRadera
  3. Här blir man gratulerad i värsta regn vädret åskar gör det också ,Tack så kul att jag vann ,färgen ser ut att passa till sommarhuset ,trevlig helg ,Nette

    SvaraRadera