onsdag 27 augusti 2014

Blandad kompott.....

Har just varit och handlat....dvs beställt hem varor, som vanligt, via nätet. Bekvämt och det blir inga impulsköp.....
Sen har mormor och jag hämtat vår Lilla Prinsessa från dagis, både igår och idag. Vilken lycka och vilken glädjespridare!
Idag har vi haft fint väder med blå himmel, sol och härlig luft eftersom det inte är så varmt utan precis lagom. Det blev fika på altanen där vi smög i oss varsin bulle och Fia fick några blåbär som hon är så förtjust i.

De har en härlig baksida med ett äppelträd.....lite Sundbornkänsla är det allt med dessa röda fina äpplen som snart är dags att plocka
Sen är jag överlycklig över ett nyinköp jag gjort. Äntligen har jag hittat ett par enkla snygga svarta byxor med "raka ben" (gör sig inte på bild) Tog på mig dem direkt i affären.....tralalalalala

Massa nyinkomna överdelar som jag kikade lite på men jag har ju lovat mig själv att inte köpa några nya utan använda det jag redan har. Får se om jag lyckats med det!

Ryggen är på bättringsvägen men fortfarande besvärligt att ta sig in i en bil....så det blir viloläge och lite tv ikväll.

Jag är så glad över era kommentarer. Tack ska ni ha och en trevlig kväll önskar jag er som tittar in.

3 kommentarer:

  1. Min rygg behöver också viloläge efter att ha packat upp kläder i affären idag . Så härliga röda äpplen där jag som älskar äpplen ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Så synd att Du lovat dig själv att inte köpa någon överdel, den var jättesnygg till.
    jag har jättesvårt nu för tiden, jag skickar ju efter allt, men det bliver svårare och svårare. Det får >Duga det jag har också, usch säger jag.
    ha en bra kväll jag skall se på Manerström tänkte jag- kramis

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Men åhhhhhh så söt hon är lilla prinsessan! Ja, visst är det roligt att hämta på dagis, jättemysigt ! Har hämtat Selma på måndagar, men nu är hon hemma med lillebror.
    Så skönt att du är lite bättre i ryggen.
    Javisst, det går så bra att skicka efter te eller annat . Vi skickar ganska mycket varor i vårt avlånga land. Det är bara att du mailar vad du vill beställa så ordnar vi det. Frakt tillkommer.
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera