fredag 4 juli 2014

Plötsligt händer det.........

skriver de ju i sin reklam. Och återigen "slog jag till" när jag var ute en sväng i några ärenden

Före/efter




Det började ju sååå bra men som vanligt "ingen vinst"........

Men jag hade ju "stora plånboken" med mig så det räckte till några små hårspännen iallafall. Jag tyckte de var jättefina och de  mitten syns inte i mitt hår. Det tycker jag om!  Färgen är fin tycker jag, lite kopparaktig.

Och vad kan väl vara bättre än att komma hem igen och hitta kort och brev från min kära vän! TACK W.




Kloka och tänkvärda ord




Nu har värmen kommit till oss igen.....härligt! Men om den förväntat spännande matchen blir bra så kommer jag att se den inne, trots allt.
Men nu blir det en stund på altanen innan.

Förhoppningar om en soliga och trevlig helg önskas från Lyan (har ingen hund men önskar att jag hade en)

1 kommentar:

  1. Hej Maj!
    Vilken rolig bild med gungstolen!
    Jaaa du, så är det alltid med trisslotterna,börjar så bra... Och sedan , ingen vinst! Alltid är det så!!!
    Skön helg till dig
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera