torsdag 10 juli 2014

Nu är det dags att smyga ut på altanen.......

Nu är klockan 22.30, solen har gått ner, nästan helt vindstilla och helt tyst (eller nästan) ute.
Ovanligt då jag bor nära en större trafikled!
Inga skränande ungdomar mm. Solen och värmen "tar"...

Temperaturen i vrån på altanen börjar så sakta sjunka





och nu sitter jag och kopplar av en stund.....obs i pyjamas och viftar med tårna.


Olivträdet hälsar så gott och undrar vad jag gnäller över. Så här ska det vara och jag tackar med att skjuta nya skott (otroligt språk)

GOD SÖMN önskar jag er som tittar in vid denna tiden. Jag somnade ca 03.30 i natt.......

2 kommentarer:

  1. God Natt Maj i sommarkvällen!! Du lägger ut så gulliga Nalle-bilder, man blir på gott humör att se dom. Skönt för dina välmålade tånaglar att få lufta sig i juli-kvällen. Kram /GSch

    SvaraRadera
  2. Klockan är halv ett och jag kommer in från balkongen. Det är så skönt att svalka ner sig.
    Det är varmt inomhus.
    Ha en trevlig helg.
    Kram Viola

    SvaraRadera