tisdag 1 juli 2014

Lite blandade historier, del II

Jaha, vad gör man medan man väntar på fotbollsmatchen mellan Belgien-USA......jag sitter och kollar lite roliga historier (hoppas ingen tar illa upp om det blir någon fräckis)

Varsågoda:

Nisse kommer in på lokaltidningens redaktion med en kontaktannons. Redaktören läser igenom annonsen och frågar sen:
- Vill han ha in den i morgon?
-Jaaa, svarar Nisse lite försiktigt, men det kan jag väl inte skriva i annonsen?

 

 - Jag var tvungen att byta plats fem gånger i går på bion.
- Jasså, var det nån kille som antastade dig?
- Ja till sist, men det satt långt inne..

Bäst vara försiktig på bästa nöjesfältet.......

Nisse var på Liseberg och behövde gå på WC. Efter fem öl råkade han komma in på damernas. Han satte sig ner och efter utförda behov såg han att där fanns tre knappar att trycka på.
Han tryckte på nr.1 och hela stjärten spolades rent. Knapp nr 2 - skön varmluft som han blev torr av.
Nyfiken som Nisse alltid hade varit tryckte han till på knapp nr. 3.
Det hördes ett illvrål över hela bortre delen och ut kom Nisse, illröd i ansiktet och med byxorna nere.
Vakterna kom springande och när de såg Nisse, sa den ene:
- Helvete. Karln har tryckt på knapp nr. 3, tampongutdragaren... 


- Vad hände med den itusågade damen du alltid hade med i dina shower?
- Hon bor i Luleå och Lund nu...
 

 - Har du råkat ut för en bilolycka någon gång, Rune?
- Om, jag tog upp en liftare en gång, och hon blev senare min fru...

Ja, det var mitt bidrag till "ett gott skratt förlänger livet"......slutar nu för nu börjar fotbollsmatchen. Och vem vinner? Jag tror nog Belgien men hade det varit hockey hade det varit tvärtom.

Hej då och hoppas ni tittar in i Lyan igen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar