tisdag 24 juni 2014

Problem med Blogger......

Ibland gör jag fel, men för det mesta är det uppdateringar, nyheter osv som drabbar, för det tycker jag det gör, oss användare.
Vad är det nu då?

Jag brukar använda mig av LÄSLISTAN där jag har de bloggar jag följer/har följt och där brukar de bloggar som gjort nya inlägg synas....enkelt och bra
Idag , nu, såg det ut så här
När jag nu trycker på Visa fler visas inga andra bloggar..........

Har ni det så här också? Dvs måste man klicka sig igenom hela sin blogglista för att se om någon gjort något inlägg....? Så kan det väl ändå inte vara så jag misstänker kanske att jag själv gjort något fel.

Förresten, varför tänker jag så? Om användarna gör något "fel" borde det väl finnas någon varning...

Hoppas hör hur ni har det hos er ?




4 kommentarer:

  1. Det där händer var och varannan dag hos mig ,då går jag till min blogglista på bloggen ,du har ju ingen sådan som gadget då ser man vem som gjort inlägg .Annars bråkar det mycket nu på blogger tycker jag .Kram Nette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är strul lite då och då med bloggen. Det är säkert inte du som gjort något fel, för jag har hört många som haft samma problem. Kram

      Radera
  2. Jag förstår dig precis, det behövs inte mkt för att man ska bli galen, när det strular.
    Enligt mig får inget strula, i varje fall inte för länge, annars 'flyger jag i taket', *fniss*
    Hoppas det blir bättre.
    Hälsn./ Eva

    SvaraRadera
  3. Hmmm...min lista ser inte alls likadan ut...och har aldrig gjort! Undrar just vad jag har gjort för fel då...Eller, jag har en lista till höger direkt på bloggen, där jag ser alla nya inlägg. Inget strul har det varit på länge, eller...det kanske jag inte törs skriva för då är det väl klippt...?! För övrigt är vi på samma linje, all data ska bara fungera, jag blir mer än tokig annars...
    Ha det gott!!
    Kram kram

    SvaraRadera