lördag 14 juni 2014

Mitt i smeten.......

Ja nu är det inte så att jag håller på att baka utan jag har nyss sett senaste upplagan av Falkenbergsrevyn. Jag tillhör dem som inte gillar "buskis"......revyer där man springer ut och in genom olika dörrar och skrattar åt sina egna skämt som publiken kan räkna ut lååååååångt i förväg.

Men nu är ju som tur är smaken olika och alla får välja själv vad som roar......det var därför med viss skepsis jag bestämde mig för att se "Mitt i smeten". Oj, vad överraskad jag blev......tyckte den var bra och ibland högsta betyg.
Telefonerna
Så om ni tröttnat på kvällens tvprogram med fotboll, fotboll så kan jag rekommendera den. Man kan se den på utmärkta Svt Play tom 14 juli. Länk HÄR

Önskar fortsatt trevlig kväll

1 kommentar:

  1. Där var vi olika då, jag gillar alltid Falkenbergs revyerna, de får också väldigt gott betyg.. Däremot förra veckan var det Östersundsrevyn , jag förstår inte hur de får sända något så dåligt. De sjöng inte bra än gång. Det är skönt tycker jag när man kan
    få skratta riktigt gott , och inte bara allvarliga saker på gång. Men som jag brukar säga
    smaken är som baken , tvådelad. Jag ser en del matcher också kl 17,00 är det
    Tyskland- Portugal. det skall bli spännande. Tycker jag inte om det är det ju bara att stänga av, som väl är. kram från Hajan

    SvaraRadera