fredag 13 juni 2014

Lite trevligheter.....

Jag har gett upp!!  (jag har kollat det går att skriva gett istället för givit) Stor del av min tid går åt att leta, leta och åter leta efter saker som borde finnas nerpackade i flyttkartonger......

Men nu gäller det ju att hitta sommarskorna innan det är dags för vinterkängorna så det blev city och affären Bekväma Skor . Låter kanske trist men fötterna är överförtjusta! Länk HÄR
Lite urplockat så här års för det har ju varit varmt ett tag nu men jag köpte dessa. Ett par att "promenera i" och ett par att ha vid finare tillfällen
Sen finns det så passande ett litet Italienskt fik precis runt hörnan vid affären. Jättegott kaffe med liten godsak till. Fylld med citron-vaniljkräm!

Igår träffade jag fd arbetskamrater och vi valde Café Kronhuset för vår pratstund tillsammans.HÄR finns en länk med mer info.
Härligt väder! Gott fika med musikunderhållning också.......
Tack Maria för jordgubbarna och IngBritt för de jättefina blommorna




Trevlig fredag önskar jag från Lyan där det nog mest handlar om att sitta i vilfåtöljen och slappa idag......


3 kommentarer:

  1. Åh, vilken trevlig dag du haft då i går. Så snygga skor du köpt med, jag måste nog be om skjuts till Sköna Skon där jag brukar handla mina skor,(tant skor)
    T dag är det jag skall på Studenthippa, det har slutat att regna nu, för ungdomens skull
    önskar jag en fin och skön kväll. Skall fota som tusan i kväll, så får Du se.
    kram Harriet.

    SvaraRadera
  2. Viktig at føttene har det bra...
    Gjør ikke noe om skoene er fine også :-)

    SvaraRadera
  3. "låter kanske trist....men fötterna är överförtjusta"........ älskar dina humoristiska kommentarer Maj..... Kram i sommarnatten från din Vän i Hallsta/GSch

    SvaraRadera