torsdag 19 juni 2014

Handlat på internet......

Idag kom mitt paket med varor som jag köpt via internet. Trodde aldrig att det skulle fungera så bra som det gjorde.
Visst är det en chansning men den lyckades!
Detta hade jag beställt.....
3/4 strumpor kan man väl inte misslyckas med men jag blev lite orolig när jag såg denna förpackning
Vad har jag nu beställt?? Inte helt lätt att fatta att det var dessa
Glad blev jag för det var rätt vara och de passade precis!
Mannekänga i underkläder tänker jag inte göra men även BH passade otroligt nog perfekt.

Sen har jag alltid älskat Safarimode och särskilt sådana här blusar.

Tunt och fint material och jag är superglad även för den. Kanske beställer jag en till! Det var nedsatt pris + att jag för ytterligare 10 % på nästa köp......kallas väl marknadsföringsknep?

Brevbäraren kom med ett kärt brev från en god vän. Ett litet presenthjärta fanns som en överraskning. TACK W. Du vet att jag blev glad!

Helgen kunde inte börjat bättre !





7 kommentarer:

  1. Tittar bara in för att önska Glad Midsommar:)
    /Susan

    SvaraRadera
  2. så härligt att det passade allt du beställt. hur hittasde du den katalogen.
    glad midsommar nu kram från Harriet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har sett reklam och sen är det bara att slå in adressen bootz.com (se fotot på kassen). Önskar dig också en trevlig midsommar med måttligt med regndroppar i frisyren. Kram

      Radera
  3. Oj så mycket fint du skickat efter!

    Önskar dig en skön midsommar helg.

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  4. Trevlig midsommar till dig ,nette

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt att få shoppa loss ibland. Fina saker du handlat.
    Glad midsommar!

    SvaraRadera
  6. Det var ju roligt att allt blev bra som du handlat via nätet. Ibland kan de bli besvärligt och man måste skicka tillbaka.
    Önskar dig en fin midsommar/kram

    SvaraRadera