fredag 9 maj 2014

Syrsa eller Steffo.......

Välkommen till FINALEN i danstävlingen Let's Dance!
Tycker det är lite gulligt när Steffo kallar Benjamin för Syrsa.....ett namn som han nog kommer att kallas framöver...
Jag kommer att se programmet och om inget särskilt händer, fall odyl, så dansar ju självklart Syrsa helt fantastiskt och är en given vinnare. Men det är mycket som spelar in och jag har en känsla av att Steffo kan stå för denna säsongs största överraskning. Spännande blir det!
Stor

önskas från Syrsa
men Benjamin Wahlgren ser ju trevligare .....(vet inte varför bilden blir så stor)

1 kommentar:

  1. jaa jag med höll på Benjamin, Steffo sade ju att han hade 42 års livserfarenhet därför
    borde han vinna. Synd att Jan Malmsjö ramlade och skadade sig så han blödde.
    Han hade svimmat av, du kanske såg på Expressen efteråt, det var bild.
    Han är ju 81 år så det är ju inget konstigt. Jag vet inte heller varför jag ramlade,jag
    var 82 år då. Vilken trevlig och rolig show det var med.
    kram till dig från Harriet

    SvaraRadera