fredag 2 maj 2014

Den "andra" Maj....

Känslan av att Lyan liksom lever får jag när jag köper mig en vacker blombukett! Det känner ni väl till om ni tittar in då och då. Nu köpte jag tillsammans med mat från Mat.se dessa vackra blommor utan att alltså ha sett dem innan

Rosorna är sk Fairtrade men ändå kostade buketten bara 129 kr för 10 stycken.
Leverantören
Helt underbara och lyfter sinnet bara jag tittar på dem!

Något annat jag gillar är när jag kan hänga ut tvätten på tork......så Trevlig Helg önskar jag med denna vårbild



3 kommentarer:

  1. Åh Maj, det var den vackraste Rosenbukett jag sett på länge.
    Jag tycker du har så rart i din Lya, som Du själv brukar säga. Just nu har jag inga gardiner, fönsterputsaren kommer nästa vecka. Ha det bra , vi hörs
    Kram Hajan

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara rosor!
    Ha en fin vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jag älskar både rosor och Fairtrade så ett stort gilla på detta inlägget!!!
    kram susan

    SvaraRadera