tisdag 1 april 2014

Trolljägarna.......

Såg just det nya programmet i tv3 med "Robban". Jag tyckte det var ett mycket bra program som tar upp ett aktuellt ämne.Så här skriver  Wikipedia om "internettroll"   LänkHÄR

Hade aldrig kunnat föreställa mig vad vissa människor, ofta kändisar och ungdomar, blir utsatta för. En av dessa personer  är Elisabet Höglund.
Jag tycker hon är ett föredöme i sin yrkesroll och en fantastisk person som jag beundrar bla för att hon klarade av sin sjukdom/sjukdomar på ett sådant sätt som hon gjorde för att nämna något om henne.

Annars är det rätt lugnt i lyan. Jag kämpar på med min stickning för jag har bestämt mig för att om det inte
blir som det var tänkt så blir det kanske något annat tjusigt  till vårgarderoben.

Nu börjar datorn att krångla så bäst att avsluta och önska en GOD NATT till er som ev tittar in i sena timmen.





1 kommentar:

  1. god morgon Maj, missade detta program på trean. Jag hade bestämt att jag skulle se det, men såg den sista delen av Tjockare än vatten på SVT play.
    Jag följer programmet om hästarna på ettan. Jag får kolla om trollen i dag. För nu är ju inget klokt längre tycker jag. Sverige har blivit så rått tycker jag, ja inte bara i Sverige
    det är ju så himla ot'äckt nu tycker jag.
    var rädd om Dig, vet Du jag vann hos Jessica med Änglarum, sådan tur jag har, och
    hos Dig förra året , tavlan med keruberna som jag har i mitt sovrum.
    ha det bra önskar hajan

    SvaraRadera