måndag 14 april 2014

Saknar min kamera........

Ja nu är det ju inte så att jag tappat den utan bara glömt den hos Fia. Jag var där i lördags och tog kort såklart men glömde kameran......och vad är dagens shopping utan kameran. Nu kan ni ju inte se vad jag köpte och inte vad mycket fint som fanns.......En bild på kudden kan du se om du tittar in på mitt Instagram.


2 st rara kuddar, mini format i linne. För kuddar kan man väl aldrig få för många av?Sen blev det en gul liten ljuslykta som ska stå på altanen över påsken. Fina servetter-piggar upp för en billig peng! Och så två vassa prylar....kanske inte som det låter utan en pennvässare till eyelinerpennan och en kul grej
Blomsnittare - Skär snittblommor enkelt!att snitta blomstjälkar med. Ska bli kul att se hur den fungerar. Såg den på Bluebox  Länk HÄR
Tittar samtidigt, eller hör,  på Talang i tv3. En del nummer piggar upp och just nu sjunger en "kille" på 81 år. Underbar livsglädje och han gick vidare.
Sen blir det Musketörerna och Undercover Boss om jag inte ZZZZZZZZZZZZZZZ somnat innan dess.

Vi ses

2 kommentarer:

  1. Hej Maj!

    Jaa du, det där med att glömma saker känns som det blir vanligare och vanligare. Vete katten vad det beror på....

    Önskar dig en skön påsk
    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blomsnittare, man slipper skära sig i tummen hela tiden! Kul med smarta grejer!
    Agneta kram

    SvaraRadera