tisdag 15 april 2014

Kameran tillbaka igen.....

Känns bra igen.....det var hos denna lilla underbara person jag glömde den. Tack GW
Hon är redan bra på att tala och göra sig förstådd. Och "glass" ligger nog på topplistan (frusen juice).

Jag har ju visat mina nya kuddar på Instagram men jag gillar ju mina Nallekompisar och mina kuddar och nu får ni se dem på bloggen. Tycker själv att de tar bort känslan av enbart säng nu när allt ska få plats i mitt enda rum här i Lyan.
Jag gillar att handla på nätet ibland och gillar Bluebox. Länk HÅR Jag har unnat mig lyxen av Kusmi te tidigare men då köpt i affär där man kunde se och lukta direkt. Underbart te!! Men så klart inte helt billigt men det finns det ju andra drycker som inte är heller.....
Fastnade för beskrivningen av detta te. När jag nu köpte en liten förpackning för att testa så kommer ni inte att känna igen mig när jag druckit det. Luktar helt underbart kan jag säga om det som beskrivs som en skönhetsdryck, läs mer HÄR
SMHI har ju utlovat toppenväder i helgen så lite pynt på altanen hoppas jag hinna med. Har ju köpt mig en liten ljuslykta ....
Tills jag kan visa foto på det, ha det så bra




3 kommentarer:

  1. vi. kramlken tur att lilla Sofia kom med kameran. Så stor hon blivit, så fort det går med dem.
    Hoppas det bliver bra väder vi skall alla till Cajsa och hennes man. Alla barn och barnbarn och lilla Axel. Tröjan kan han väl bara ha någon månad som jag stickat.
    Så kan det bli. Han växer också kram Hajan

    SvaraRadera
  2. glömde att skriva kuddarna var snygga, jag tycjer >du hsar det mysigt.
    jag har trångt med, men man lär sig.

    SvaraRadera
  3. Glad påsk! Fina kuddar och gulliga nallar!

    SvaraRadera