måndag 17 mars 2014

Swedish Grace från Rörstrand........

Idag fick jag ett spännande paket........

Det dräller av erbjudanden där jag kan få vissa premier om jag prenumererar på en viss tidning. Ofta är det enligt min mening hemska väskor, jättefula klockor, sjalar i hemsk kvalitet osv.
(Jag brukar prenumerera på ca 3-6 nr av tex Lantliv, Femina mfl. , dvs jag byter mellan tidningarna)
MEN nu  lockades jag av ett erbjudande från Femina där jag skulle betala ca 400 kr för ett år med tidningen och få detta jättefina erbjudande: 6 st skålar från Rörstrand.......




Jag tycker de är jättefina och praktiska till mycket......kostar enligt Rörstrands hemsida (LÄNK HÄR) ca 99 kr.
Bra affär tycker jag! Inte behövde jag åka iväg till Posten heller för brevbäraren kom med dem


Trevlig kväll önskar jag som ska äta något smaskigt i nya skålen, glass eller liknande.

1 kommentar:

  1. Ibland skall man ha tur, då är det bara att passa på.
    man bliver lite sugen när man läser hos dig.
    trevligt , att man kommer dit när man klickar på här.
    måste lära mig det.

    SvaraRadera