fredag 21 mars 2014

Lyssnat till.........

Ja det var inte rätt, dvs om ni trodde jag skulle tala/skriva om musik......utan jag drog ett kort (kommer jag nog att göra fler ggr) ur min lilla ask med ordspråk
och det blev detta ikväll

Hur ofta har vi inte hört detta men LYSSNAR vi.......idrottsmän med bandage runt vrister mm, går till jobbet efter att ha tagit några Alvedon, säga ja fast man menar nej i en viss fråga......
När jag/ni tänker efter kan ni säkert komma på något eget exempel där ni inte lyssnade.

Härom kvällen tittade jag på Go´kväll och när jag lyssnar på min kropps signaler så ekar det.....åk till Budapest, Budapest....har är ett exempel på , inte ett Slott utan ett badhus....
Visst är det väl en glädje att drömma om ett resmål också.......men i väntan på resan (skojar) så blir det Let´s Dance, sappa över till Skavlan och kanske en liten deckare som avslutning.

Fortsatt skön Fredagkväll

2 kommentarer:

  1. här var det också dans ikväll ,men före det fotorunda .Man borde nog lyssna på kroppens signaler ,trevlig helg ,Nette

    SvaraRadera
  2. Ja lilla Maj, man skall lyssna på signalerna, men ina signaler gillar inte det jag måste. Jag skall röra mig vara ute och gå. Dö tråkigt där jag bor att promenera.
    Jag slår dövörat till och hoppas på god tur att jag klarar mig i alla fall, varje måndag en halvtimma ?? visst är det konstigt. kram till Dig

    SvaraRadera