lördag 26 oktober 2013

Så mycket bättre......

kan en artist inte bli.
Har tittat på programmet "Så mycket bättre" där Lill var medelpunkten.

En av deltagarna sa "hon har ju funnit i mitt liv sen jag var tonåring" och det får jag instämma i.
Ett proffs inom sitt yrke. Aldrig har jag läst i något ofördelaktigt om henne i någon av skvallertidningarna , sällan/aldrig något "Lill talar ut", "Hemma hos Lill och familjen".....mm

Den publiciteten behöver INTE hon! I programmet ikväll fanns Lill med när hon sjöng Masken Max i Hylands Hörna och då blev Lill med oss alla......och på den vägen är det! Alla har vi väl något personligt minne av henne under hennes karriär? Klänningen i melodifestivalen glömmer väl ingen som såg det......

Jag lägger upp några låtar från Youtube, där det inte är lätt att välja, men vissa kan jag inte hoppa över

Masken Max

En man i byrån

Så skimrande var aldrig havet

Jag tycker hon är vackrare nu än någonsin och glimten i ögat sitter där den ska (född 1940)

FORTSATT TREVLIG HELG!



6 kommentarer:

  1. Har också tittat på detta fantastiska program hon är så härlig alltid med glimten i ögat ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Hej Maj!

    Jag har också suttit klistrad framför denna underbara program. Så skimrande var aldrig havet är en självklar favorit för mej. Du är den ende och Sången han sjöng var min egen är också några av mina favoriter. Ser redan fram emot nästa lördag och "Bo Kasper".

    Ha en skön söndag!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  3. god morgon Maj, har gått min rond , så satt jag mig ett tag för att kolla. Ditt inlägg är underbart, jag längtar redan till nästa lördag. Hon är så bra så det är otroligt. Men visst har hon förekommit i pressen, men på ett vettigt vis vid skilsmässan från Brasse, och skilsmässan från maken till dottern. Men det har skötts på ett snyggt
    sätt. Hon har ju haft humor med under alla år. Jag har alltid gillat henne och följt
    allt som rört henne. Hon är underbar. Ha en bra söndag nu. kram Harriet

    SvaraRadera
  4. Jag verkligen älskar det programmet, men det kan ta tid innan man vänjer sig vid de nya artisterna jag tyckte att det som var i fjol var sååå bra. Ha en fin söndag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Jag missade det igå. Men planerar att se det på Tv4 play....Lill har jag alltid beundrat.
    Hon är vacker på både ut och insidan...

    SvaraRadera
  6. hej.. jo det programmet missade jag också..får ta igen det på datorn;).. Du undrade på griffeltavlefärgen.. finns på Flugger och andra målarbutiker.. himla lätt att göra dessa komihågtavlor.. ..och kul pyssel.. Pia..å tack för titten förresten..;)

    SvaraRadera