fredag 11 oktober 2013

Heja Sverige !

Idag är det mycket att välja på om man vill titta på tv, bla

IDOL

SKAVLAN 

FOTBOLLEN


Beroende på hur matchen utvecklas kommer jag att se på den. Annars "sappar" jag nog mellan dessa 3 program......

MEN  HEJA SVERIGE! JAG önskar att ni går vidare och att vi får se dessa glada miner senare ikväll

Jag börjar redan hålla tummarna så nu blir det svårt att skriva! Vi kommer att få ett underbart höstväder här i Göteborg lö/sön och det ska jag försöka utnyttja.

TREVLIG HELG!

4 kommentarer:

  1. ....eller så gör man som jag, sätter sig vid datorn och läser lite trevliga bloggar istället.
    Maken får sköta "sappandet" och snart sover han nog sött.

    Trevlig helg!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Det gick ju bra... Sverige vann!
    Önskar dig en fin hösthelg!

    SvaraRadera
  3. Det var ju en trevlig kväll med alla kanaler. Så bra att Slatan fick in sista bollen.
    Det är knappt man tror sina ögon.
    Läste just att Munroe kommer till Nobelfesten. Skall bli intressant med
    hennes tal då.

    SvaraRadera
  4. Om det nu ÄR den gamla sax-modellen är jag fortfarande intresserad! Så om den kommer fram någon gång kan du väl höra av dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera