söndag 22 september 2013

Tycker det är dags för SMILE i olika former....



Man kan inte hålla sig för skratt, eller hur KLICKA HÄR

eller dessa små liv (har haft den för länge sen men den är ju underbar)


Hela gänget skrattar sååå gott KLICKA HÄR

Galenskaparna gör många roliga saker och denna gillar jag. Claes är ju enorm här.....hur kan HAN hålla sig för skratt.....


Den är kanske lite lång men.......KLICKA HÄR

Och att köpta hatt är inte helt lätt......


KONGO ska köpta hatt.....KLICKA HÄR


Ja, Youtube är en GULDGRUVA att ösa ur och detta var vad jag kom på /hittade just nu

Jag avslutar med en sång som ger många tankar......Nat King Cole ( Tack Tommy) som sjunger SMILE

SMILE KLICKA HÄR

Ursäkta den dåliga skärpan på bilderna! Kanske även de kan locka till ett leende hos  många av er som är proffs på foto.



1 kommentar:

  1. tack kära vän för både det härliga skrattet
    och Nat King Cool för Smile.
    Det behövde jag i dag, härligt Maj.
    På TORSDAG SKALL JAG HÄMTA VINSTEN.
    ha det så gott kram Hajan

    SvaraRadera