lördag 28 september 2013

Så roligt att fylla år......

Jag är jätteglad över att det fungerat så bra med min födelsedag.....ingen av mina gäster har blivit förkyld odyl och "födelsedagsbarnet"  har mått utmärkt.( Att sen mina foto lägger sig lite huller om buller för ni ha överseende med)
Spännande tryffelpasta med salt får nog serverad med detta vin
......


Kära vänner har uppvaktat via riktiga kort, skickade presenter, hälsningar via Facebok tom från Italien, sms från Rom och så min första lilla bjudning i lyan. Ni får vara med på ett hörn

FIA lämnar sin present!
Buffén blev lyckad

Fia gosar med sin mormor
Underbart doftljus från Fia
Fia har snappat upp att jag gillar rosor. Handkräm som doftar underbart.
Väldigt nyfiken på denna bok

Sen får jag tacka min bloggvänner för gratulationer! TACK alla ni som förgyllt min dag på något sätt. Jag känner mig verkligen uppvaktad och ihågkommen. Kram på er......

 

2 kommentarer:

  1. Så mysigt du har det i din lilla lya., Så roligt att Ni firar vi firar men vi ger inget
    bara på jämna år. När man är så gammal som jag så vet man ju inte om hunner med.
    ha,ha man hinner nog att dö. Men gåvor är ju inte nödvändigt, huvudsaken
    är ju att man ses. Trevlig helg nu i fortsättningen.
    kram Harriet

    SvaraRadera
  2. ha,ha läste Din kommentar hos mig, angående Julstjärnan. Inte skulle väl jag kunna säga jag vill inte ha Julstjärnan ni köpt. Den hade de ju köpt för att göra mig glad, och jag blev glad. Den kommer från vår egen Trädgårdsmästare.
    Här i morse var det 9+, strålande sol, det bliver man också glad av.
    kram från Hajan

    SvaraRadera