måndag 9 september 2013

Min lilla utlottning.......

Tycker själv att min tavla är jättefin (jag har inte plats för den i lyan och tänker inte lägga den i en ny kartong nu när jag håller på att röja).......och jag trodde kanske att ni också skulle gilla den.....MEN jag kan konstatera att hittills bara EN anmält intresse för lotter.......

Vill naturligtvis inte tjata på er men bara om utifall ni inte sett den så påminner jag lite......(se överst på min sida)

Här kan ni lyssna på POR AMOR med Andrea Bocelli  Länk Här



3 kommentarer:

  1. Hej Maj!

    Så vackert med musiken! Har suttit här o blundat och njutit av den!

    Nu beger jag mej med "språng" till din utlottning! :o)

    Så fint du gör det i din lilla lya. Den är som ett litet dockskåp. Du får till det så fint även fast ytan är liten.

    Ha det gott!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Vacker musik, nu har även jag varit till utlottningen.
    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Ok. då ska jag vara med i din utlottning.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera