fredag 20 september 2013

Lycka är det väl........

att när jag tittar mig i spegeln och tänker "så här kan jag inte se ut i håret längre"........och en stund funderar på att klippa mig själv (ingen bra idé) och ringer min frissa.....OBS! en fredagkväll i city och den lilla ängeln säger kom du 17.30 så fixar vi till det! (salong Agaton Sax)
Att sen bli bjuden på middag hos "mormor" (Fias mormor) jag då kan jag väl inte annat att tycka att jag har en mysfredag med stort M.

ÖNSKAR ER SOM TITTAR IN DETSAMMA!

3 kommentarer:

  1. ja,underbart
    ha det så bra du med
    maggan

    SvaraRadera
  2. Det är guld värt att ha en sån frissa. Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  3. Så härligt Maj, då blev Du fin i håret med.
    Så skönt när man får gå och göra sig lite skapligare,

    Trevlig helg nu. jag skall vara själv, det gör inget vi hade ju så trevligt förra söndagen.
    Barnen måste ju få göra vad de vill, de dyker ju upp i alla fall emellan åt. kram

    SvaraRadera