måndag 23 september 2013

GRATTIS Stenson!

G RATTIS Stenson !!



Jag spelar tyvärr inte golf själv men har försökt ta Grönt kort ......en krånglande arm/axel satte stopp för min karriär....skojar bara men det hade varit trevligt med en och annan runda sällskapsgolf. Utmärkt motion även i högre åldrar!
Jag var uppe i natt och det var spännande. Visst ledde han men det är inte förrän sista bollen på hål 18 slagits i som det är dags att fira!
Sen vaknade jag runt halv 4 och kunde inte somna om. Ovanligt för det brukar jag kunna utan problem......hade ett ärende till stan och väckning beställd till kl 7.......

Ja, ni fattar....... Sen är jag SUR också.......var så glad över att jag beställt hit en elektriker på em som skulle kolla upp det elektriska så att jag kan köpa lampor till lyan.

Ring,ring!! Akut förhinder och nu vet jag inte när han kan komma.......

Känns inte som min dag idag! Blir nog en liten tupplur här framöver. Hoppas ni sovit gott i natt! Bjuder på lite lugnande och avslappnande musik att somna till /koppla av med........KLICKA HÄR


2 kommentarer:

  1. ja lägg dig ett tag, jag skall se Vem tror Du att Du är i kväll. Det är Björn Skifs som släktforskar, hans mormor var visst lite trollpacka på sin tid.
    Här ser ut som >>Jerusalems förstöring, jag har plockat ur alla fönster och torkat trät,
    fönsterputsaren kommer snart. De tvättar ju bara fönsterglasen.
    Sen måste jag tömma balkongen, så han får plats där med. Det ordnar nog sig, barnen
    kommer och plockar ner alla gardinerna på lördagen. skall bliva skönt.
    ha det bra nu, och sov ett tag.

    SvaraRadera
  2. Oj då vilken natt du haft, hoppas du har kommit i kapp under dagen. Dom där filmerna på barnen är bara så roliga, har skrattat många gånger till dom.
    Ha de gott/kramen

    SvaraRadera