fredag 30 augusti 2013

Imorgon blir det Gårdsfest med LOPPIS

Imorgon blir det stor invigning av de nya Innergårdarna här där jag bor. Det har satsat ca 15 milj kr på miljön, buskar och träd och nya altaner, lekplatser mm. Min altan blev klar redan förra året men det finns 3 innergårdar på området.
Imorse hörde jag plötsligt massor av röster, skrammel och bankande.....om det väntas regn, vilket det kanske tyvärr gör, så skulle föreningen sätta upp skyddande tält över Loppisborden och fikat.
Det var det jobbet som pågick!

Jag har ingen aning om vilka som bor här, många äldre, men om de vill köpa något på Loppis eller inte. Får väl se. Jag håller på att plocka fram verkliga fynd (hihi) som ska erbjudas till fantastiska priser!
Kul ska det bli iallafall!






FORTSATT  TREVLIG  FREDAG till er som tittar in!



4 kommentarer:

  1. Oh så roligt Maj, då kan Du ju passa på och sälja lite. Du pratade väl om det. Här har vi haft åska och regn. Regnet blev jag så glad för, då bliver fönstren rena på balkongen med.
    Hoppas på en trevlig kväll då lilla Maj.
    jag har en äpplekaka i ugnen, min son kommer ett
    tag i morgon.. ha det så gott.
    kram Hajan

    SvaraRadera
  2. God eftermiddag!

    Så trevligt det där lät! Så mysigt och roligt och ett bra tillfälle att träffa sina grannar också.

    Önskar dig en trevlig loppisdag och hoppas att det inte regnar

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  3. Hoppas hoppas att ni INTE får regn! Mina ögon föll direkt på de 2 par kaffekopparna på ena loppis bilden de såg fina ut. :) Önskar dig lycka till med försäljningen! Säkert roligt få lite koll på de som bor på ditt område. Ha det gött!

    SvaraRadera
  4. hoppas att regnet håller sej borta men ni har ju garderat er med partytält
    fina saker som du ska sälja
    ha en bra dag
    maggan

    SvaraRadera