lördag 13 juli 2013

Se programmet om denne fantastiske man.....

Jag läste just i GP att programmet, Armlös,benlös och makalös om Mikael Andersson sänds i repris ikväll kl 21.15 och 16.05 på Måndag.
Har ni inte sett det , missa det inte! Har ni sett det, se det igen med anledning av det förslag om slopad  assistenhjälp jag bloggade om häromdagen. HÄR KAN NI LÄSA MItt INLÄGG OCH ARTIKELN OM Mikael






Mikael med familj!





Har ännu inte läst något om vilket beslut som fattats i detta ärende! Jag tycker att om vi har lagar, regler, praxis och vad det kan vara som "måste följas" så ska sunda förnuftet råda här och ändringar måste till.

Kan inte tänka mig att någon inte håller med!

1 kommentar:

  1. jag har berättat för mina anhöriga, om denna
    Mikael Andersson. Jag skall se reprisen i morgon. Det är du som först berättade om att han ej fick parkeringsplats. Det är inte klokt. Det är bra att Du med och berättar för oss.
    Hoppas du själv har det bra, du tänker jämt på andra. kram från Harriet

    SvaraRadera