fredag 21 juni 2013

Nu har jag dragit VINNARNA i lotteriet........

Ja, nu är det Midsommardag och mitt lotteri är slut för denna gång. Tycker själv att det är jätteroligt med lotter och tror mig om att ha tur i lotteri.....
Tänkte vänta med att att dra vinnarna tills imorgon bitti men jag kunde inte hålla mig.....







Tyckte att denna asken var trevlig att lägga lotterna i denna helgen! Ni kan skymta ett foto i bakgrunden på kortet där klockan är med. Det är min farmor och farfar som är "vittnen"......


Och nu ett stort GRATTIS till vinnarna som är i tur och ordning:


Om ni som vunnit klickar på min Profil finns möjlighet där att skicka e-post till mig och meddela vart jag ska sända vinsten. Kommer så snart som möjligt efter helgen.

***** FORTSATT TREVLIG MIDSOMMARHELG *****

5 kommentarer:

  1. Oj!!! Så roligt!! Så glad jag blir!! Jättekul!!! :))

    Jag skickar min adress till dig.

    Ett jättetack och fortsatt trevlig midsommarhelg till Dig också!!
    lisamaja

    SvaraRadera
  2. Oj är det jag Maja som vunnit!?? Skickar min adress :) Roligt!!
    Hoppas du haft en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men vad kul! :)
    Tackar! Skickar en mail nu.
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Grattis till Vinnarna :)

    Nästa gång ska jag göra ett försök också.
    Inte vet jag hur det blev, men den här gången tänkte jag, och så föll det i glömska.

    Hoppas att Din dag är fin Maj.
    Jag är så glad för Dina ord :)

    Kramen,Eva

    SvaraRadera