lördag 8 juni 2013

Lycka till nu Prinsessan Madeleine..........

Kunde inte varit vackrare enligt min mening.....Stockholm bjöd på finaste försommarväder, gäster i vackra klänningar, fantastiska blommor i Slottskyrkan mm när vi fick följa bröllopet mellan Prinsessan Madeleine och hennes "Chris"......(foton tagna från tvskärmen)


Tycker att brudgummen såg mycket spänd ut men Prinsessan Madeleine som naturligtvis är mer van vid att exponeras i media visade sig klara situationen med glans......


Ett vackert brudpar, nu man och hustru, ger sig iväg i courtege i vår vackra huvudstad.....Den som är mer intresserad av hela arrangemanget kan LÄSA MER på Kungahusets hemsida HÄR

Men Prinsessan M i all ära......jag var "en sväng " till min lilla Prinsessa.....promenerade från bussen och passerade trädgårdar i sin finaste blomning....


Älskar vresrosor och dess doft


Nu går solen snart upp här i Askim och jag går och lägger mig igen (vaknade av tidningsbudet som inte precis tassar på tå....)


2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder Du tagit, direkt från skärmen
    Du är jätteduktig med det. Det måste vara en vacker väg till ditt barnbarn. Så prunkande
    trädgårdar. Så stor hon blivit din Sophie, visst var väl Estelle duktig i går på bröllopet.
    Jag njöt i fulla drag, kramisar från mig till Dig.
    Hajan

    SvaraRadera
  2. DIN söta lilla "Fia-Sessa" verkar fokuserad, snart hjälper hon dig med tekniken Maj , så slipper du kasta saker i golvet;) Så söt och stor hon blivit. Det betyder mest av allt , att ha fina barn o barnbarn... och det har du.!! Kram från vännerna i Hallsta/ GSch

    SvaraRadera