söndag 23 juni 2013

Idag är det Annan dag .......

Visst känns det lite som Annandag Midsommar idag.....

Jag har kommit i kontakt med mina vinnare och skickar vinsterna snarast möjligt. Jag har ju ingen post med paketinlämning här hos mig men håll ut de kommer.....

Lisa-Maja,Mandelhjärta och Maja är vinnarna

Läser på Bloggarna om härligt midsommarfirande och det är en ljuvlig tid nu. Vi hade tur här i Gbg för det blev aldrig det där förfärliga ovädret som det varnats för.....ska sluta, tror jag, att läsa om vädret utan titta på himlen istället!

Jag var hos Fia och det var så trevligt! Hon är helt underbar och Farmors hjärta klappar extra för henne!


Gör ett nytt inlägg om en sak som upprör mig alldeles förfärligt men vill inte skriva om det här tillsammans med fest och glädje!
Har sett att jag har över 11000 sidvisningar (hur det nu räknas?) och är jätteglad för det. För jag tolkar det så att det jag skriver ändå är intressant och betyder något litet för någon därute .......Kram på er för utan läsare ingen blogg!






2 kommentarer:

  1. Gratulerar vinnarna! Lyckostar, det var så fina saker.

    Och visst är det så, man gläds åt att läsa bloggar och det är roligt att följa med andra och man gör det när man har tid och lust, inte som kalas, på ett bestämt klockslag, jag tycker det är suveränt.

    Och jag tycker din blogg är intressant, det är givande att se hur du ordnar ditt liv så bra för dig, det händer saker och du tar tag i saker, visst är det kul att följa med!

    Och jag håller med, visst är det Annandag Midsommar idag!

    Agneta kram

    SvaraRadera