söndag 30 juni 2013

Hej igen!

Ja, det är väl inte precis så här jag känner mig.....
men jag är som man säger "uppe och hoppar"......kollar på tv, läser,spelar Wordfeud , svär lite tyst över förstörda växter (regn,regn) och lagar lite lättsmält mat.
Kokt rödspätta á la Majsan med kokt potatis.....Kunde varit mer kryddat!
Lök,vitlök,persilja,dill,vitt vin salt o peppar

Nu har ju den sk "Almedalsveckan" startat och då antar jag att journalister mfl media kommer att rapportera om hur otroligt dåligt allt är här i Sverige (jag vet och tycker att mycket kan göras inom olika områden) och då blir jag glad när jag läser denna ARTIKEL I GP


Första plats har Kanada och  tredje plats Schweiz.......

Ha fortsatt trevlig söndag!

4 kommentarer:

  1. Krya på dig min vän!

    Vädret ska väl också bli lite bättre den här veckan har jag hört ryktas....

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen inte roligt att vara sjuk, och absolut inte sommartid!! De få vackra dagar som är vill man kunna vara ute och njuta. Krya på dej!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Oh vad roligt att Du känner Dig lite bättre. Det är så konstigt med
    oss, man vill ju må skapligt i alla fall. Det är ju inte så konstigt
    att Du känt dig dålig. Ni har ju haft ett " skitväder " länge,
    det räcker nu, eller hur?
    Det är väl gott, med Rödspätta. Det enda jag använder det är ju
    Purjolök och lite salt. Jag tycker Du är så duktig, tappa inte
    sugen nu, Du brukar ju vara så positiv. Krya på Dig.
    Nu måste jag titta hos Gry på Englekyss , hur Juli fönstret ser ut.

    SvaraRadera
  4. I kväll ses vi på Liseberg Maj, så får vi sjunga och vara glada.
    Hoppas Du känner Dig skaplig i alla fall.

    SvaraRadera