måndag 24 juni 2013

Gjort litet av varje...

Känner mig faktiskt ganska nyttig idag......

  • tvättat
  • röjt i hallen och nu är alla kartonger borta där
  • flyttkartonger mm till förrådet (ligger väldigt nära)
  • gav bort ett par jättefina italienska skinnskor till en rar grannfru
  • hon ville även ha två dukar som jag tänkt lägga i återvinningen
  • varit till Frölunda torg och pantat burkar 
  • postat mina vinster när jag var på Frölunda Torg
  • köpte mig ett linne att ha under blusar
  • motstod all REA/Sale vilket ger *****
  • slängt tidningar,plast,burkar,metall i återvinningsstationen
  • köpt jordgubbar att mumsa på
  • fick leverans från Cooponline som är uppackat och klart
  • köpt kemikalier till mitt krånglande avlopp men vågar inte använda det
  • pust...nu borde jag vara trött! Kom inte på något mer för tillfället
Här kommer några foto från dagens äventyr

Tänker inte skruva något mer iallafall

Hemköp Frölunda Torg där jag pantade burkar

Kan verkligen rekommendera denna yoghurt till bären
 Så det allra bästa till sist. Ett fint kort från kära vänner. TACK!

Ha en fortsatt trevlig kväll och tack till Mamma C för tipset om dessa länkar

     
     

5 kommentarer:

  1. Det är skönt att plocka med lite av varje sådär, och t.ex unna sej lite goa bär sen efteråt :)
    Tack för tipset om yoghurten!

    Ser verkligen fräscht ut där Du pantade burkarna.
    Avskyr när det är kladdiga golv, och luktar gammal öl när jag står vid såna där apparater :(

    Kramen,Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, det där parasollet var verkligen snyggt! Fast mer är 2 parasoll får du väl inte plats med:)
    Det var mycket du hunnit med på en dag du!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ja, den yoghurten är mumsig.. Så mycket man hinner med på en dag när man spaltar upp det som du gjort.. Många gånger tänker man inte på allt man gör..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. Det var inte lite på den "listan", men visst känns det skönt när det blir gjort. Då är man värd en liten belöning och jordgubbar är aldrig fel.
    Monkan

    SvaraRadera
  5. DET ÄR JU INTE KLOKT VAD DU JOBBAT. KÄRA NÅN, STORT PLUS FÖR DIG MAJ.
    DU ÄR EN PÄRLA MAJ, SOM INTE GER DIG FÖR LATMASKEN.
    JAG HAR OCKSÅ VARIT DUKTIG, FÅR GÄSTER FRÅN MASTHUGGET PÅ MAT HÄR.
    MEN DE BOR PÅ GRAND HOTEL. HÖLL INTE PÅ ATT FÅ NÅGRA RUM, HÄR
    I NORRKÖPING ÄR DET INVASION PÅ UNGDOMAR ÖVEDRALLT.
    FESTIVALEN SKALL HA LIKA MÅNGA BESÖKARE SOM MOTALA I STORLEK.
    DET FÅR MAN NOG LÄSA OM. KRAMIS

    SvaraRadera