onsdag 29 maj 2013

NU är den iallafall helt tyst!!

God Morgon! Jag vaknade nyss, 9.30, efter att ha somnat om flera ggr under natten......och nu ska jag berätta varför.
Jag är kanske en av de få som har fast telefon fortfarande men det ingår gratis i mitt ComHem abonnemang. Telefon fick jag överta av sonen. Plötsligt för en tid sen började den runt midnatt ringa och "tjuta/pipa" utan anledning...iallafall ingen jag kom på. Men sen har Den varit lugn fram till inatt vid ca 00.30.
Hela telefonen surrade och blinkade "sökning" stod det i displayen........vad jag än gjorde fortsatte den. Jag drog ur sladden mm.
Slutade med att jag gömde den bland kläderna i klädkammaren och jag somnade om till och från för jag hörde den ibland. MEN ca 06 startade den igen på riktigt allvar. Jag staplade upp och försökte ringa till ComHem för att höra om de hade något tips...

En hurtig telefonröst sa vad jag minns:  Hej så bra att Du ringer just idag för vi har en massa fina erbjudande till våra kunder.........kundservice öppnade 08.00!
Telefonen fortsatte ringa-pingla-tjuta......MEN nu var måttet rågat! Batteriet i telefonen skulle bara ut!!
Lyckades inte och drämde telefonen i bordet.






OM den är trasig vet inte jag men den är väldigt, väldigt TYST iallafall!

Ser fram emot besöket hos Frissan i eftermiddag.

1 kommentar: