torsdag 16 maj 2013

Jag är totalt slut.......







Jag har alltid gillat hockey och speciellt spännande viktiga matcher!! Så var det ikväll......ja, jag är nog mer slut än bröderna Sedin......ett tag skrek jag högt NEJ NEJ men kom att tänka på att någon av grannarna kanske missförstår (alla tittar ju inte på hockey) och plötsligt kanske polisen står och knackar på.......

Jag skojar naturligtvis men nu måste jag fylla på kalorierna med en nattmacka. På tal om kalorier var det inte fel alls att äta på altanen tidigare idag.





Grattis då landslaget och nu ser jag fram emot fortsättningen. Natti!

Ps. Tack snälla ni för att ni tittar in hos mig och lämnar så trevliga/snälla kommentarer. Stimulerar ska ni veta. Ds.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna ha varit en liten fluga, för att
    få höra Dig. Jag är lika dan, min son tycker det
    är jättejobbigt, jag skriker ju skjut, skjut då.
    Tyvärr sov jag bort matchen ,somnade vid Svt1.
    Därför var jag uppe i natt, jag hade det skiftet
    mellan o2,30-03.50 ungefär- har nyss vaknat 06.20
    nu skall jag in och tvätta mig, jag duschade i går kväll, det får vara någon måtta , ha ,ha,
    tack härliga Maj

    SvaraRadera
  2. Nja, bok är jag nog inte kapabel att skriva, men jag har ju en lång lista i bokstavsordning på orter som jag kan maila dig om du vill. Fast jag tror jag gjorde det en gång till dig?
    Ha en fin helg i den härliga våren!
    Kram Anna

    SvaraRadera