måndag 20 maj 2013

GRATTIS TILL GULDMEDALJEN.....

Tänk att "vi" lyckades......fantastiskt bra gjort! GRATTIS!
Försökte mig på att ta några foto från tv. Igår direkt efter slutsignalen och idag i Kungsan.....tyvärr inte så bra foto men vi vet ju vad det föreställer

Helt otroligt mycket folk som samlats för att hylla hjältarna!

Det rullar på i sakta mak med kartonger, kartonger och ännu mer kartonger! Plötsligt blir jag hungrig men vet inte riktigt vad jag ska laga till. Något snabbt enkelt och gott ska det vara. Det blir "rensa i kylen soppa".....






Blev riktigt gott med grovt bröd med ost till.....


Nu har det varit så mycket tvprogram så jag tror jag ska satsa på min bok istället. Har börjat en gång tidigare men än det ena än det andra har kommit emellan.....det är en feel-good roman sägs det och det kan jag behöva när jag idag har fått "papper" på att jag nu är singel juridiskt.


"Det som hänt oss, formar oss inte till det vi är.
Det är dom slutsatserna vi drar av det som hänt oss,
som formar oss till den vi är."
Stewart Emery



4 kommentarer:

  1. Så fort det papperat kom då, det är ju inte så länge sen, det tog slut. Bit ihop , Du kan nog
    bli lycklig Singel med. Det önskar jag av hela mitt hjärta. ROM byggdes inte på en dag,,,,
    kram Hajan

    SvaraRadera
  2. Feelgood romaner är bra underhållning! Jag håller på att läsa en blogg väns bok, Åsa Hellbergs böcker om Sonja. Underhållande, rappt och man blir glad!
    Hoppas att det där papperet inte var nedslående utan stärker dig på ett konstruktivt sätt, jag tycker du verkar ha ordnat livet väldigt bra för dig! Hoppas du trivs.
    Agneta kramar

    SvaraRadera
  3. Tänk, jag är nog ganska ensam om att inte bry mig över hockey-vinsten..
    Visst är det roligt men jag har nog aldrig varit det minsta sportintresserad..
    Din middag ser jättegod ut. Nu får jag nog gå ut till köket och fixa något jag med..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. Är Du utarbetad för all packnings skull. Tag det lite lugnt Maj,
    tappa inte lusten nu.
    Det gick bra här med mina vänner.
    Men innan jag skall lägga mig måste jag lägga min bästa blus i
    blöt, fick massor med sillspad på den när jag lade upp maten.
    Fy bubblan vad det doftar. I morgon måste jag få iväg mina räkningar
    ha det så bra kram Harriet

    SvaraRadera