söndag 12 maj 2013

Eller hur?

Tycker mig ha märkt och då särskilt i tvprogram , vid tex intervjuer och samtal att den nya "plågan" är uttrycket  eller hur. Visst har ni märkt det också, eller hur?

När man väl lagt märke till det så HÖR man det "hela tiden", eller hur?

Igår rensade jag lite i en låda där jag spar tidningsurklipp. Då hittade jag detta. Tror jag visat den förr eller var det kanske på Facebook, men bra är den eller hur?


 

Igår vad jag bjuden på trevlig födelsedagsfest. Med på festen var två gäster som fn bodde i New York och det blev mycket samtal om hur det är att bo i NY, traditioner osv. Roligt att höra!





De dekorerade tårtan och de tre ljusen symboliserade jubilarens tidigare liv, nuvarande liv och framtiden! Tyckte det var fint!

Idag har jag ytterligare en trevlig tillställning att se fram emot. Baletten på Bio Roy, Romeo och Julia!
Länk till Bio Roy HÄR

Jag tror det blir jättetrevligt, eller hur?






4 kommentarer:

  1. Du har haft en helg med mycket trevligt program! Hoppas att baletten var så bra som du förväntade dig! Ha en fin inkommande vecka och förhoppningsvis är vädret fint så du kan njuta ute på din fina balkong!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. god morgon, klockan är precis 03.02, jag kunde inte sova. Kan ju lika gärna sätta mig här ett tag " eller hur.
    Vad du hittar mycket givande att gå på. Det är härligt Maj , jag
    tycker Du har boat Dig till rätta, eller har jag fel.
    Alla som gett en kommentar till mig, tycker att de varit snälla som hjälpt mig med balkongen. Hjälpen jag fick gällde uppsättning av gardinerna. Balkongmöblerna var inget problem, lätta Korgmöbler som
    jag drog på golvet ut till balkongen.
    nu skall jag kolla lite i Aftonbladet med, sen skall jag dra mig ett tag till. natti, natti Hajan

    SvaraRadera
  3. Härligt med trevliga tillställningar, eller hur!!!
    Och när man använder eller hur som enda svar.....då blir jag matt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Vad roligt du har haft på festen och nu ska du på balett också, härligt! Eller hur?:)
    Hoppas din vecka har börjat bra!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera