lördag 20 april 2013

Värt att fira.....

Skrev ju tidigare om mina inköp ( från Ikea ) till "lyan".......


Eftersom jag inte har några verktyg och iallafall ingen borrmaskin packade jag ner alltihop i kartongen igen för montering en annan dag.....
SÅ igår kom min svärdotter med verktyg i "högsta hugg" .......alla delar fram igen, bruksanvisning på plats, skruvmejslar och borrmaskin ........






TACK för hjälpen Anna! Jag är supernöjd......nu återstår för mig att bestämma vad jag ska ställa på hyllorna.

Senare på kvällen var det dags för mig att åka till Lorensbergsteatern och se föreställningen




Finns mycket på Youtube att lyssna till men det kan aldrig gå upp mot att se föreställningen live. Vilken stämning i salongen!! Publiken som sjöng och smånynnade, skrattade och mådde så gått......så det är så sant "det ska va gött o leva annars kan de kvetta"........den kan ni höra och se HÄR



"Det spelar ingen roll hur fort du springer
om du springer åt fel håll."
Okänd




2 kommentarer:

  1. Så bra att du fick det så fint monterat!
    Ja, av alla de kunder jag har är det bara EN manlig ägare. Att ha presentbutik tycks vara en kvinnlig sak. Vi tilltalas väl helt enkelt mer av vackra ting, vi kvinnor!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, visst ska det vara gott å leva! :o)

    Härligt med en hjälpande hand. Så fin den blev. Blir faktiskt riktigt sugen på en så själv!

    Trevlig kväll!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera