måndag 29 april 2013

Varit inne hela dagen.......

Brrrr   Idag har det varit ett uselt väder i Göteborg. Regnat till och från, grått och blåsigt men det finns hopp.....ser ju utmärkt ut eller hur?






Så idag är det inget spännande/trevligt att berätta om inköp till lyan.....tvättat och donat lite inne och surfat runt för att läsa mer om KUSMI te och försöka hitta ett skrivbordset/pennställ antikt eller nytt......
Du hittade jag denna webbshop som väl har det mest i "möjligt och omöjligt.....nyttigt/onyttigt...

Saknar en sådan
Väldigt svag för rosmönster

Mot snarkare

Men något till mitt skrivbord har jag inte hittat. Någon som har tips ? Har kollat Blocket, Tradera osv.

Inget särskilt på tv heller som jag vill se men snart börjar en film jag sett tidigare...men vem kan inte titta på denne herre hur många gånger som helst...Fortsatt trevlig helg!





1 kommentar:

  1. JAG OCKSÅ HAR VARIT INNE HELA DAGEN, MEN DAGEN HAR GÅTT ÄNDÅ.JAG SÅG EN SVENSK FILM PÅ ETTAN SOM
    JAG SŨG TILLSAMMANS MED MIN MAMMA OCH PAPPA NÄR JAG VAR 12 ÅR. DEN VAR LITE MYSIG TILL EFTERMIDDAGSKAFFET. I KVÄLL SÅG JAG DJURSJUKHUSET
    SEN HUSRÄDDARNA PÅ TREAN. DET VAR BRA. I MORGON SKALL JAG FIRA VALBORG ENSAMMEN, MEN DET GÖR INTE ETT SKIT. TREVLIG VALBORG MAJ. KRAM HAJAN

    SvaraRadera