tisdag 16 april 2013

Hur ser Bloggen ut hos er?

Har just fått en kommentar från en kär vän som skriver så här

Tycker det är kul att läsa din blogg Maj. Den sista veckan har jag märkt att när jag går in på den kommer först inlägget några sekunder mot vit fin bakgrund och den röda bakgrundsfärgen är "bara runtom" texten , men efter ngr sekunder övergår de vita fälten i den röda bakgrunden, som gör att det är rätt så svårläst. Vet ej om det är ngn inställning du förändrat eller om det är ngt som bara är på min dator, eller om ngn annat observerat detta. Vore intressant att få svar på detta. Ha det bra Maj! Hälsning från oss i Hallsta.... GSch

JAG har inget hört om att det skulle vara som ovan och hos mig ser det ok ut. Om jag tittar på mobilen så ser det bra ut där med..... Men det är ju inte roligt om ni inte kan läsa vad jag skriver, eller det är svårläst!
Tacksam för synpunkter på detta.....

Nu är problemet med torkställningen löst. Svärdottern hade ett likadant och informerade sin mor om hur man monterade ett sådant. Akututryckning av "Veteranpoolen" och problemet löst! Men jag lovar er det står flera på kö......






Man kan välja om hela eller bara en del av torkstället ska vara uppvikt!

Jag blev inte glad när jag öppnade mitt kylskåp i morse....inte vet jag vad som hänt med CocaCola flaskan men det kan inte bara ha varit dåligt åtskruvad kork....ser mer ut som en liten explosion?





Det håller adrenalinet igång iallafall! Då ser väl väderprognosen desto trevligare ut för resten av dagen och även imorgon





Kanske är det slut på kalla nätter nu så att jag kan köpa fler blommor och låta dem stå kvar ute. Äntligen!



"Misstag är det vi gör för att lära oss."
Okänd

6 kommentarer:

  1. Här är det nog vit bakgrund hela tiden .Kram Nette

    SvaraRadera
  2. Nej här är det inget konstigt, det ser ut som vanligt. Vad jobbigt med flaskan som sprutat för Dig. Ordspråken Maj, är ju underbara och
    stämmer så bra med verkligheten.
    I kväll skall jag nog kolla på Kjelles matresa,
    det går på 3an.
    Nu får det bliva varmare så jag också får
    fina Pelargoner. kram Hajan

    SvaraRadera
  3. Hej Maj!

    Håller med....

    Det ÄR alltid kul att läsa din blogg.

    Härligt att du fick ordning på torkställningen :o)

    När jag först öppnar din sida så är även kanterna runt om vita. Sedan kommer färgerna på din valda layout fram. Och även bilderna. Det tar en stund innan datorn laddat upp allt. Jag har en ganska långsam internet-uppkoppling så det beror nog bara på det. Vi kan bara ha Net 1 här där vi bor och när det blir lite mer trafik till masten går det grymt långsamt. Några problem att läsa texten här har jag dock aldrig haft.

    Vilken trist syn att öppna kylen o det ser ut på det sättet! Hade det hänt mej så hade jag nog på mitt lite sarkastiska sätt vimlat med ögonen, suckat djupt och sagt "Det ÄR roligt NÄSTAN jämt" ;o)

    Hoppas du slipper fler såna överraskningar!
    Allt gott!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  4. Din blogg ser helt ok ut i min dator. Det var verkligen ingen kul syn i kylskåpet, men som du skriver...det håller adrenalinet i gång. Alltid något. Kram

    SvaraRadera
  5. på min dator ser allt normalt ut
    usch,vad jobbigt att få kylen ned kletad
    skönt att du fick ordning på torkställningen
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  6. Bloggen ser fin ut!
    Auts, inte roligt med en sån röra i kylen!:/
    Ser att du fick torkställningen ihop!
    Har en skön onsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera