tisdag 2 april 2013

Det blev jättebra......

Idag måste man nog säga att VÅREN kom till Göteborg.....i solen är det fn + 20 gr i min lilla vrå i lä....kanske inte räknas men även ute är det fn ca + 8 gr. Äntligen!!

Och vad kunde passa bättre än att jag fått min lilla grupp av utemöbler levererade. Tack vare snälla vänner fick jag hjälp med transporten och jag måste säga att jag tvivlade länge på att det skulle gå att få plats med dem i en Volvo.....men det gick ju och där har jag gärna fel...

Jag är väldigt nöjd med gruppen och det blir nog en liten fika därute för att inviga.......
Visst är väl utsikten från ett av mina fönster trevlig?......det börjar arta sig i lyan!




9 kommentarer:

  1. Hejsan Maj,jag har nyss vaknat efter min middags-slummer. Så snyggt Maj Du har ordnat för Dig.Att
    Du hunnit allt,gruppen är väldigt fin.Vilken vår Ni fått,så stor Din Altan verkar. Jag har suttit på min inglasade Balkong och ätit. Men jag hade en jacka på mig, och satt inte alls länge. Oh vad jag gläds med Dig, att det gått så fort. Jag
    har tittat på lilla Sophie i dag med,så söt hon är Maj. Ha det så bra önskar Bloggvännen Harriet

    SvaraRadera
  2. Härligt! Både möbler och väder, njut nu så länge det varar! Snart kommer säkert vår regn med annars blir det nog inte vår och sommar på riktigt! :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Så snyggt du gjort det ,kram Nette

    SvaraRadera
  4. Hej Maj!
    Vilka fina möbler du har köpt. Vart har du fyndat dem?

    Må så gott!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Möblerna har jag köpt på MIO och det blev rabatt 500 kr om jag köpte "hel grupp". Sen fick jag en massa erbjudande som nyinflyttad med rabatter så det blev ytterligare-750 kr. Så jag är jättenöjd och tror att det är bra kvalitet.

      Radera
  5. Hej! Vilken härlig uteplats du har och fina möbler!
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  6. Det är så fint med korgmöbler å tänk vad du kan njuta i vår å sommar ute på din altan, gott. Ja ibland är det gott att ha vänner som kan hjälpa till.
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Nu Maj så har jag blivit följande till din nya blogg, så nu kan jag kika in hos dig lite mer, är man inte följare så glömmer men av att kika in. Men jättefin blogg. Tack för fina kommentarer. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Oj vad fint du har fått det.Jag håller också på och fixar här med min altan.
    Härligt med bra vänner.

    SvaraRadera