fredag 19 april 2013

Besökstoppen......

Hej på er som tittar in hos mig!

Jag gillar "siffror" och det beror nog på att jag är ekonom och arbetat med det nästan hela yrkeslivet.....Därför brukar jag titta lite på statistik mm på bloggen (även den gamla) MEN tycker att det är väldigt svårt att begripa detta med sidvisningar, unika besökare osv....





Varför skriver jag om detta då? Jo, längre ner på min sida kan ni hitta denna symbol. På besökstoppen finns något som heter VECKANS BLOGG. Denna vecka har MIN BLOGG slumpats fram till att vara med och tävla om det. Man vinner inget utan förhoppningen är att få fler läsare......


.Så om ni gillar min blogg och vill stödja mig genom att rösta på "Maj's Nya Värld så

1) Klicka på bakelsen i högerspalten ( OBS!!skrolla längst ner) och ni kommer till Besökstoppen eller klicka HÄR
2) Ni ser omröstningen i Högra spalten på den sidan
3) Där finns jag och mina konkurrenter
4) Rösta gärna på mig (man kan rösta 1 gång/dygn) om ni känner för det för då blir lilla jag såååå glad

Trevlig fredag önskar jag!

4 kommentarer:

  1. har du anmält Dig för att komma med i detta.
    Har aldrig hört talas om Besökstoppen.
    I dag är det blåsigt här men 10 + då får man inte klaga.
    Nu jäklar är det nog vår.
    Kram Hajan

    SvaraRadera
  2. Om man är "medlem" i Besökstoppen (gillar ju lite statistik som jag skrev) så kan man delta i tävlingen om VECKANS BLOGG. En dator väljer tydligen sedan slumpmässigt ut vilka 5 bloggar som deltar en viss vecka. Lite kul tycker jag och förhoppningen är ju att nå ut till fler läsare.

    SvaraRadera
  3. Så kul Maj! Självklart röstar jag på dej!

    Ha en fin o trevlig helg!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  4. Nu har jag varit inne och röstat på din blogg. Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera