lördag 2 mars 2013

Första dagen/natten i nya lyan......

Idag har jag flyttat in på "riktigt" och jag har redan fått bra ordning. Över förväntan faktiskt! Ett jättevarmt TACK till er som hjälpt mig med flytten.
Visar några foto från lägenheten som har alla möjligheter att faktiskt bli en mysig vrå åt en farmor.
Jag gillar ju min bokhylla och mina böcker väldigt mycket och har oroat mig en del för hur/om det skulle se fint ut och om den skulle få plats. Yes! Tavlor mm som står överst är bara där i väntan "sin plats"....

Min älskade vilfåtölj står placerad så att jag ser utmärkt på min nya TV. Fungerar fantastiskt bra mot den jag hade tidigare....Och redan första dagen funkar även installationen av datorn. Tack sönerna.


Köket är mysigt redan men kommer att bli ännu bättre......Ni ser en skymt av min uteplats genom fönstret.

Tack för att ni tittat in hos mig ikväll och jag fortsätter naturligtvis packa upp och "pynta" till det imorgon.....
TACK för den underbara bukett Sophie och jag hoppas verkligen att vi ska få det roligt här i Väster.

7 kommentarer:

  1. Så underbart positiv Du låter lilla Maj.Jag blev så glad när jag läste Din blogg. Vilken vacker lägenhet, och så fint Du redan har. Lilla Sophie
    ha,ha, som skrivit så rart till sin Farmor.
    Jag vet inte varför jag engagerar mig så mycket
    men jag vill att Du skall ha det bra.
    En stor kram till Dig från bloggvännen Harriet

    SvaraRadera
  2. Det ser riktigt mysigt ut! Hoppas du börjar trivas bra! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ser ju jättefint ut ha det bra ,Nette

    SvaraRadera
  4. Så fint du har i din nya lägenhet. Där kommer du att stortrivas.
    Lycka till med allt och må så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det ser riktigt trevligt ut Maj! Hoppas att du kommer att trivas. Uteplatsen ser ut att vara toppenställe att vara på nu när våren kommer. Jag har varit på lägenhetsvisning idag. Bostadsrätt. Det var mycket att göra i den men inget akut. Så nu får vi hålla tummarna att jag vinner budgivningen. :)

    Må så gott!
    Kramen Ina

    SvaraRadera
  6. Men oj, det var verkligen Majs nya värld. Fantastiskt,en ny start på din nya värld:)
    Ha en fin vecka.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Fint du har det Maj! Hoppas att jag får snart komma och hälsa på. Framåt sommaren blir det ju ännu bättre med havet i närheten. Lycka till ditt nya hem. Kram Sari

    SvaraRadera