tisdag 26 mars 2013

En liten pall är bra att ha i allafall.......

Det är tur för mig att det är så bra kommunikationer in till city.....för idag var det ev inköp av en Pall som stod på köplistan igen......Jag är ju inte så lång, ca 1,63 m, och det räcker inte när jag ska hämta/ställa in prylar i överskåpen som finns i min lägenhet.

Klädkammaren, bokhyllan, skåp i hallen

Du har ju köksstolar kanske någon tänker....javisst men de är nog mer antika än stabila....

Så det bar iväg till Norrgavel där jag sett en snygg pall på nätet (har varit på Ikea)......

Jättefin var den men dyr och jag är inte helt övertygad om att den är stabil nog......funderar vidare och under tiden kan jag ju gnola på Svingelskogens "en liten pall är bra att ha......"  (klicka på länk)

Att det snart är PÅSK kan man ju inte missa när man är i stan.....och det blev inköp av 3 ursöta Påskhönor till mitt påskris. Jag har inte hittat mitt gamla pynt ännu......ligger väl i någon kartong....






Imorgon ser jag fram emot att jag ska till Frissan. Det ska bli slingor + klippning.....första gången till en ny frisör och det är lite pirrigt faktiskt.

2 kommentarer:

  1. God kväll i stugan, hur får Du hem allt Du
    köper? Jag vet ju hur svårt det är,jag har ju
    visserligen Färdtjänst, så det går ju bra.
    Men en pall ,jag tycker Du är jätteduktig.
    Lycka till med håret,jag åker på Torsdag till
    min frissa,skall bara klippa mig.
    Sov gott nu skall jag till sängen i alla fall.
    kram/hajan

    SvaraRadera
  2. vilken fin pall. fint rundade hörn

    SvaraRadera