tisdag 12 mars 2013

Det värmer inombords......

TACK snälla ni för alla kommentarer och så roligt att några blivit följare av bloggen......jag vet ju att man kan följa en blogg på flera sätt men det är så trevligt att se vem som är läsare....

Här i Gbg har vi ännu en härlig dag med sol och blå himmel! Oj, vad jag längtar tills jag kan börja pynta på min altan....den har stora möjligheter och det kommer att bli en oas det känner jag på mig!

En hörnet på min altan som är stor! Kommer att få plats med både möbelgrupp och blommor och kryddor





En vän ska åka och titta på en lägenhet och jag ska följa med. Innan dess ska vi åka (hon har bil!!) till Mio där jag ska visa henne fåtöljen jag tittat på och som jag känner nu beställer jag nog två......sen blir det IKEA i Kållered för lite småinköp och vem vet vad de har som kan locka..  ska bla titta på deras extrasäng och det bästa till sist, jag är bjuden på middag!

Ser fram emot en trevlig em/kväll.

8 kommentarer:

  1. Det var härligt att läsa bloggen i dag,en lte
    piggare ton må jag säga.
    Det är så lite som behövs, för att det skall
    bli lite ljusare.
    ha det bra, kram HaJAN

    SvaraRadera
  2. Verkar bli trevligt ,kram Nette

    SvaraRadera
  3. Fullt ös är det runt dig! Härligt. Och det syns att den altanen har mycket att erbjuda, öppet och ljust men ändå avskärmat, ja, det är inte utan att man längtar till att få sätta igång.
    Och ha en underbar middag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Hej Maj!

    Så roligt att du fann mig hos Vårt Röda Hus!
    Vilken fin blogg du startat, och startat om!
    Vi ses igen!

    Varm hälsning från Kilsbergen
    Linnea

    SvaraRadera
  5. På den altanen kommer du säkert att stormtrivas..

    Kram Maidi

    SvaraRadera

  6. Din altan kommer att bli jättefin med blommor! Mysigt!
    Så härligt att höra att du låter positiv!
    Önskar dig en trevlig middag.

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  7. Hej Maj!

    Hoppas Du hade en härlig dag och att middagen blev trevlig. Alltid skoj att bli bjuden på middag! :o)

    Kommer säkert att bli helt perfekt där på din fina altan. Ser väldigt lovande ut tycker jag!

    Ha det gott!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  8. Hej Maj! Jag såg att jag hade en obesvarad kommentar från dig i min blogg :-) Den hade jag missat. Angående boken "Drunkna inte i dina känslor"
    Jag tror absolut att du kommer gilla den och det är alltid kul natt få lära sig mer om varför man "är som man är"

    Trevlig blogg du har förresten :-) Kram på dig //Helena

    SvaraRadera