lördag 16 februari 2013

Varför finns det så många dammsugarpåsar?

Grrrrrrrrrrr

Innan Melodifestivalen besämde jag mig för att köpa dammsugarpåsar via nätet. Såg en annons "vi har alla"......(Dammsugarpåsar.nu) men gav upp och sökte vidare på  bara märket Electrolux. Visserligen är vår dammsugare nästan "antik".....men är det möjligt att kunderna efterfrågar alla dessa nya modeller?

Det är ju bara i den rika världen vi kan ha problem med flera hundra påsar att välja på bara från ett märke. Och det är väl så att det är ingen eller låg vinst på maskinen men det tar man med råge igen på påsarna

Kolla bara HÄR

Ja, dagens I-landsproblem som man brukar säga......men faktum kvarstår att jag inte hittat min ännu.
Bästa vore kanske att "skippa dammet"......

Oj, nu är det Melodifestival på G. Tittar/lyssnar väl med ett öra medan jag pysslar med lite annat.

Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar