tisdag 26 februari 2013

Tittar in en stund.....

Hej på er !

Det är väldigt mycket fn.......men inget som jag skriver om på bloggen ännu. Så jag ville bara ge ett litet livstecken från mig och hoppas att vi ses här på bloggen framöver också.

Jag gillar program om antikviteter och tittar just nu på "celebrity antiques road trip" och innan dess tittade jag på GW Person i Veckans Brott. Jag är nog lite av en fan ......gillar de flesta av hans kommentarer och han är oftast inte nådig i sin kritik av polisen mfl.

Jag läste häromdagen att det finns uppgifter/statistik om hur många ggr per program GW "fipplar" med sina glasögon hit/dit/upp/ner......Jag får nog tänka mig för i fortsättningen kommenterade GW.
  Ser på kl att det är dags att önska God nattsömn! Hoppas vi ses trots att det ev blir några dagars uppehåll .

3 kommentarer:

  1. Vi kommer att följa Dig och Din blogg, förstår
    att Du kanske har mycket omkring Dig.
    Jag tycker Din nya blogg är så trevlig.
    Så jag kommer att kolla varje dag ändå,och kanske
    klämmer dit en kommentar till Dig.
    Bamsekram från Hajan

    SvaraRadera
  2. Må så gott, så hörs vi en annan dag!
    Kram

    SvaraRadera