fredag 15 februari 2013

God natt......

Ojdå, nu ser jag att jag ändrat något som jag inte avsett.....det har gått åt många timmar idag åt att få bloggen såsom jag önskar.......jättesvårt (för mig iallafall) med att begripa hur det fungerar med inställningar under rubriken "avancerat"....

  • jag vill (nu är det annan text....) ha bloggbeskrivningen i större bokstäver
  • texten som jag skriver på mina gadget syns inte på bloggen
  • begriper inte var jag ska hitta ikon odyl för RSS flöde som jag kan "pingla bloggen"
Som ni förstår är det ju bra att jag börjat i god tid........och jag är om det behövs ganska så envis....

Natti!

1 kommentar:

  1. GodMorgon Maj, Det var jättesnyggt så duktig
    Du är. Jag måste be Dotter min om hjälp när
    jag skall byta något, på headern.
    jag önskar Dig all lycka med din nya blogg.
    Ja Du Maj jag älskar min data,var uppe för ett trängande behov till något annat(toan). Då måste
    jag kolla hur det är ute i sybern.
    Stor kram från Hajan

    SvaraRadera