måndag 18 februari 2013

En ganska lugn dag......

Idag har det varit en lugn dag......dvs jag har inte pysslat med att försöka på ordning på bloggen, vädret har inte lockat mig till någon utflykt till city eller liknande mm. Inte ens en liten artikel i GP att engagera sig i. Dessutom tycker jag det är urdåliga program på alla tv-kanaler.....ja,det blir alltså lite tid över .

Imorgon däremot ska jag på Konserthuset och se/höra på detta evenemang. Oh vad jag hoppas mycket på den kvällen! Ska berätta mer sen när jag varit där

Nu blir det nog ett försök med korsord.....tycker att korsorden blivit mycket svårare på senare tid eller kan det bero på att jag inte är så duktig tro? Kul är det i alla fall.....

2 kommentarer:

  1. God morgon Maj. Jag håller med dig,jag retade också upp mig. På Tv i går,så bortskämda ungar det finns.Och en del barn har inte råd att få
    följa med på skolresan. Allt är ju äckligt,vad
    trodde dom att de skulle på semester. Längtan
    till landet heter det ju.Det Du skall gå på
    låter ju som taget från Nyårsprogrammet från Wien.kunde tyvärr inte läsa, den fick inte plats
    du skulle behöva bredda inläggsplatsen lite mer.
    Eljest är det bra den nya Bloggen. Du skrev att
    Du inte tyckte om ramarna,stör inte alls
    tycker jag men de måste väl flyttas lite till
    höger bara.kram från Hajan

    SvaraRadera
  2. Visst hittade jag hit och kommer snart igen..

    Kram Maidi

    SvaraRadera